معرفی انواع ریبون پرینترهای چاپ کارت معرفی انواع ریبون پرینترهای چاپ کارت .

معرفی انواع ریبون پرینترهای چاپ کارت

ویژگی های پرینتر فارگو

ویژگی  پرینتر های فارگو

دستگاه پرینتر فارگو در ابعاد مختلفی تولید شده و دارای کاربردهای فراوانی می باشد. این دستگاه ابعاد تقریبا کوچکی دارد و برای مکان های مختلفی طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرند و کاربر را قادر می سازد که از آن بر روی کوچکترین میزها استفاده نماید. از دیگر ویژگی های این دسته از پرینترها می توان به جایگذاری ساده ی کارت ها اشاره نمود که سازمان ها می توانند به راحتی، بدون استفاده از تجهیزات دیگری و با امنیت بالایی به چاپ انواع کارت بپردازند.

پرینتر کارت فارگو یک پرینتر قدرتمند می باشد که دارای نوآوری و قابلیت اطمینان بوده و از ویژگی های امنیتی بالایی برخوردار می باشد. با استفاده ازدستگاه چاپگر فارگو می توان کارت های پی وی سی را با کیفیت مطلوب و وضوح بالایی به چاپ رساند.در این پرینترها از ریبون فارگو برای چاپ استفاده می کنند. این دسته از پرینترها قیمت مناسبی دارند و می توان از آن ها برای چاپ کارت در اغلب مشاغل استفاده نمود که به دلیل دوام و ماندگاری که دارند بسیار مقرون به صرفه هستند.
پرینترهای فارگو قابلیت ارتقاء دارند و می توان آن ها را متناسب با نیاز کاربر ارتقا داد. به عنوان مثال پرینتری که قابلیت چاپ دوطرفه و یا نوار کد گذاری مغناطیسی را ندارد می توان آن ها را به راحتی به پرینتر افزود. هم اکنون همه ی محصولات نسل هفتم پرینترهای فارگو به صورت یکپارچه با همه ی HID Reader ها و سایر ماژول‌های امنیتی در حال استفاده می باشند.

کاربرد های پرینتر فارگو


• شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی
• بانک ها و موسسسات اعتباری
• دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
• باشگاه های ورزشی


برچسب: ریبون، ریبون پرینتر، ریبون چاپگر، ریبون فارگو، ریبون پرینتر فارگو، پرینتر کارت فارگو ، چاپ کارت پی وی سی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۳:۱۶ توسط:فرشته شجاع موضوع: نظرات (0)